Magic Burger Óbudán

2010.12.15. 11:17

Nemrég burgerezni voltunk. A mekin szocializálódott ízlelőbimbóim már régóta vágynak egy igazi hamburgerre. Bevallom, néhány gyengébb pillanatomban már-már lemondtam róla.

De! Létezik állítólag egy Magic Burger nevű lakókocsi, ahol igazi hamburgereket készítenek. Már jártak többen is ott a társaságból és ilyenekkel traktáltak:

- Te, van ez a Magic Burgeres ott Óbudán! Húsz dekás húst tesznek a burgerbe, de dupla húsost is lehet kérni. A húspogit is ők csinálják, nem az a mirelit junk, mint máshol.

Mit lehet erre mondani? Nem volt mit tenni, kiugrottunk ebédszünetben meglátogatni. A Váci útról kocsival pár perc alatt ott voltunk. Már messziről kiszúrtam a színes lakókocsit. A szürke panelok között, igazi színfolt.

Leparkolunk a házak dzsungelében, minél közelebb, nehogy értékes kalóriákat veszítsünk sétálás közben a hidegben. A lakókocsiban egy dekoratív hölgy rögtön fel is vette a rendelésünket. Egyből a tárgyra térünk: természetesen órisáburgert ennénk marhahúsból. Van még más is, de az említésre se méltó. Csirke meg disznó meg normál burger. Ugyanmár. Bár a duplahúsos óriás elgondolkodtató. Őszintén szólva azt nem mertem bevállalni. A Pampasban jól laktam a 32 dekás steaktől, égő lenne ha egy hambi kifogna rajtam.

Pár perc alatt el is készül. Meg kell hagyni, óriási. Kértem bele felárért egy kis dijoni mustárt, és egy adag currys ketchupot. Ez utóbbi kicsit kár volt. Így fizettem 1060 forintot.

Nekiláttam a fél kilós ebédemnek. Az óriás zsömlében elfért még egy kis ropogós sali és egy kevés paradicsom és uborka is. A hús tényleg finom. Jó fűszeres, nem kemény, nem ropognak a fogam alatt a bedarált kemény részek. Végre igazi ízek. Be is faltam gyorsan. Meglepő, de nem laktam teljesen jól, úgy néz ki, hogy a duplahúsos is befért volna. Na majd legközelebb.

Még így is sokkal nagyobb volt, mint egy whopper, viszont utána nem éreztem azt a fura teltségérzetet.

Összefoglalva: jó hambi, jó méretek, jó húsok. Ajánlom mindenkinek!

Elérhetőség: Szentendrei út és Bogdáni út kereszteződésétől 200 méter az Árpád híd felé.

Már fent vagyunk a Facebookon is, like-olj minket itt: Gasztrovaddisznók !

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrovaddisznok.blog.hu/api/trackback/id/tr132517190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PIXMA 2011.08.07. 16:46:54

Ez olyan Gömbis Burger!!!!!
süti beállítások módosítása