Nemrég találtuk ezt a Zichy út 9 szám alatt megbújó kis kifőzdét nem messze az Oktogontól.
Egy ideig szemezgettünk vele, aztán egyik szombaton rávettük magunk, és meglátogattuk. Belépéskor rögtön szembeötlenek a piros kockás terítős asztalok. Egy koreai hölgy rögtön le is ültet, és hozza az étlapot. Amíg választunk kérünk is egy árpa (!) és egy gyömbér teát. Az árpa nagyon különleges füstös, tompa ízű, viszont a gyömbér porból készült és ízetlen.
Kicsit meglepő, de egy kifőzdéhez képest azért drága. A levesek 1-2000 Ft-ba kerülnek, a főételek pedig 1500 Ft-tól indulnak. Nade egyszer élünk. Kértünk egy legolcsóbb levest, ami mint utólag kiderült miso volt. Közben kaptunk egy adag banchant is néhány kis tányérban. Ezek különböző savanyúságok, pl. kimchi (erjeszett kínai kel vagy káposzta, a miénk még csípett is) vagy savanyított gomba. Nagyon különleges az ízviláguk, igen fűszeresek. Tényleg finomak.
A leves is finom volt, bár azt nem is igazán lehet elrontani.
Főételnek én marhahúsos, zöldséges rizst ettem, a nevére már nem emlékszem. Ezt forró agyagedényben hozták ki. Alul egy adag rizs, rajta nyers zöldségek, azon a befűszerezett darált marhahús és a tetején egy nyers tojássárgája. Kaptam hozzá egy fakanalat, amivel kevergetni kell. A forró edény pár perc a keverés során megsütötte a keveréket. Nagyon élvezetes. Az étel pedig finom. Közben folyamatosan ettük a kapott savanyúságokat. Nem állítom, hogy teljesen jóllaktam, de legalább már éhes sem vagyok.
Végül 3000 Ft-ot fizettem. Bár egy étteremben valószínűleg ugyanezért sokkal többet fizettünk volna, kifőzdének azért szerintem még a belvárosban is kicsit drága.
Viszont ismét kipóbáltam egy új ízvilágot, és nem csalódtam benne.
Értékelés: 10/6
 

Már fent vagyunk a Facebookon is, like-olj minket itt: Gasztrovaddisznók !

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrovaddisznok.blog.hu/api/trackback/id/tr482600035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása